BourjoisBrow Duo Sculpt creion pentru sprancene cu efect de iluminare

1×
Bourjois Brow Duo Sculpt creion pentru sprancene cu efect de iluminare
Bourjois Brow Duo Sculpt creion pentru sprancene cu efect de iluminare
culoare 21 Blond 3 g

Acest produs este momentan indisponibil | Cod: BOU01670
Un cadou pentru tine
Cumpărați produse Bourjois Paris de peste 55 RON și vă oferim cadou o geantă pentru cosmetice.
Un cadou pentru tine
Un cadou pentru tine
Un cadou pentru tine

Creionul cu două capete, pentru sprâncene, Bourjois Brow Duo Sculpt permite desenarea și accentuarea sprâncenelor și iluminarea porțiunii aflate imediat sub ele.

Caracteristici:

  • permite ajustarea și modelarea sprâncenelor
  • nuanță plăcută, naturală
  • aplicare ușoară și rapidă
  • iluminatorul accentuează rezultatul
  • machiajul rezistă până la 10 ore

Mod de aplicare:
Mai întâi, se folosește culoarea închisă, pentru colorarea sprâncenelor cu tușe scurte, din interior spre exterior. Apoi se aplică iluminatorul sub arcada sprâncenelor și se estompează.

Caracteristici

Efect
iluminator
Culoare
castaniu deschis, roz

Brand-ul francez Bourjois, fondat în anul 1863 de către vizionarul Joseph-Albert Ponsine, este specializat mai ales în cosmetica decorativă. Primele sale produse au fost bastonașele de machiaj pe bază de ceară, destinate cu precădere actorilor de teatru și purtând nume comice ca „Jealous“ („gelos“) sau „Lovesick“ („bolnav de Dragoste”).
La momentul actual, Bourjois oferă o gamă variată de produse – rimel, dermatografe, rujuri, demachiante, deodorante, geluri de duş, parfumuri și altele – destinate mai ales femeilor. Se străduieşte însă să-şi urmeze filozofia originală și să ofere clienților calitate de vârf la preţuri rezonabile. Fardurile Bourjois sunt îndrăznețe, elegante și de bun gust, potrivite oricărei ocazii și dispoziții. Parfumurile vă surprind prin senzualitate și intensitate.
De menționat că „sora mai tânără a lui Chanel“ (cum se prezintă însăși marca Bourjois) este literalmente obsedată de culori. În catalogul său găsiți 400 de nuanțe, dintre care un sfert se schimbă în fiecare an, în funcție de trendurile actuale. Un mare accent se pune pe designul ambalajului – Bourjois chiar lansează cu regularitate ediții de colecție limitate, în stil vintage.
Bourjois se mândrește cu străduința sa neîncetată de a dezvolta produse noi. A inventat, printre altele, rimelul cu două capete (Coup de Théâtre) sau fardurile de pleoape pudră în cutiuțe, cu pensula inclusă (Suivez Mon Regard). Cosmetica Bourjois este îndrăgită nu doar de stiliștii profesionişti, ci și de o serie de celebrități ca, de exemplu, Kate Hudson, Jessica Simpson, Kate Middleton sau membrii faimosului grup One Direction.
Marca Bourjois îi va încânta cu siguranță pe toți cei care doresc să arate bine şi să-și creeze propria imagine personalizată, sunt creativi.