Treci la conținutul principal

Cine e Hugo și de ce e Boss

21.12.2017

Notino

Citire timp de 5 minute

Fabrica de uniforme, fondată de Hugo Boss după primul război mondial, a devenit un brand de modă, în adevăratul sens al cuvântului, abia după anul 1945. Și anume, sub managementul lui Eugen Holy, ginerele lui Hugo Boss.

Din acel moment, fabrica a început să creeze costume de calitate superioară. Arta croitoriei bărbătești de calitate s-a perfecționat din generație în generație, până când, în 1977, a obținut titlul de marcă comercială protejată internațional și a devenit un lider mondial al modei. Sediul Companiei Hugo Boss se află și acum la Metzingen, lângă Stuttgart și cooperează cu sportivi de top - jucători de tenis, de golf și chiar piloți de Formula 1 - prin gama sa Boss Green.

Cele mai frumoase parfumuri din atelierul lui Hugo Boss

Hugo Boss și-a prezentat primul parfum, denumit „Boss Number One for men“ în anul 1985. Portofoliul său conține acum peste 83 de parfumuri pentru bărbați și femei, printre care se numără, de exemplu, „Hugo Woman", „Boss Femme", „Boss Nuit", „Hugo Energise", „Boss Orange", „Hugo The Collection“, „Boss Jour“, „Boss in Motion", „Hugo XX și XY“ și multe altele.

 

Diverse vedete, ca Gerard Butler, Chris Hemsworth și Ryan Reynolds, au fost invitate să întruchipeze parfumurile clasice Hugo Boss, cum ar fi „Boss Bottled“. Aceste parfumuri au ca simboluri bărbați puternici, galanți și de succes. Ambasadorii „Boss Bottled“ transmit mesajul că faptele sunt mai importante decât vorbele. De asemenea, transmit că un erou modern se ține întotdeauna de cuvânt, iar valorile sale sunt onestitatea și integritatea, deoarece succesul fără integritate nu înseamnă nimic. Vorbesc, de asemenea, despre faptul că nu bogăția este ceea ce face ca un bărbat să fie mai bun. Hotărâtor este comportamentul bărbatului față de cei din jur, mai ales atunci când nu are neapărat ceva de câștigat. Brandul promovează ideea că, deși existența noastră zilnică depinde de succesele dobândite, viața noastră capătă cu adevărat un sens prin ceea ce oferim, la rândul nostru, celorlalți.

Campania „Boss Bottled“ arată că este important să ridicăm ștacheta și să muncim zilnic, deliberat, pentru a ne atinge țelurile. Pe scurt, să devenim eroi moderni. Astfel își autodefinește esența brandul Hugo Boss. Nu numai prin costumele luxoase, cu un simț incredibil pentru detalii. Nu doar prin reclamele cu bărbați de succes, în ținute perfecte. Embleme, eroi, amanți. Brandul transmite lumii un mesaj important: Nu urmări succesul, ci devii tu însuți un succes. Această idee a dat naștere uimitorului parfum „Boss Bottled, popularitatea sa ducând la generarea mai multe variante.

Elegantul parfum bărbătesc „Boss Bottled“ este foarte popular, încă de la lansarea sa în 1998. Vârful parfumului degajează note de prune, de mere, de citrice și de proaspăta bergamotă. Extractele calde de cuișoare, de scorțișoară și de garoafe îi conferă sex-appeal. Esențele de cedru și de lemn de santal, combinate cu vanilie, vetiver și cu nota neobișnuită de măslin, creează o bază aromată puternică, de o persistență impresionantă. De la Hugo Boss nici nu putem aștepta altceva decât perfecțiune în calitate și design. Acest parfum evidențiază în mod desăvârșit personalitatea fiecărui bărbat.

Povestea parfumului „The Scent“ este ceva mai picantă. Campaniile publicitare se distanțează aici de imaginea bărbatului cu principii solide într-un costum perfect, ca cel de la „Boss Bottled“, preferând să se axeze pe realitatea de dincolo de aparențe. Surprind o pereche în căminul lor luxos, cu intimitatea lor plină de dorințe. În cazul parfumului „The Scent Intense“, Hugo Boss subliniază că, dintre toate simțurile, mirosul se numără printre cele mai senzuale. Putem lăsa o impresie de neuitat, fără a scoate un singur cuvânt.

De aceea „The Scent intense for Himeste parfumul ideal pentru un bărbat stilat și pasional. Stilul ține de noi, de cine suntem și de cum ne exprimăm. Iar parfumul este acel frumos punct pe i, care ne desăvârșește aspectul. Aromele ca „The Scent“ știu cum să sugereze sex-appeal, forță și curaj. Combinația caldă, de cardamon și ghimbir ușor picant se deschide înspre notele de maninka și de lavandă. Finalul se ancorează pe un cocktail senzual, de piele, lemn și vanilie.

Parfumul bărbătesc este completat în mod divin de parfumul feminin „The Scent Intense for Her.“ Seducătoarea esență de flori și fructe este captată într-un superb flacon roz-auriu. Are o compoziție simplă și delicată, din frezii, piersici, cacao și osmanthus.

Brandul Hugo Boss îndeamnă bărba?ii la o profundă auto-cunoa?tere, pentru a le putea arăta ?i celor din jur cine sunt cu adevărat. ?i, poate că bărba?ii de azi chiar au nevoie de acest sprijin total ?i fără rezerve, din partea unuia dintre cele mai emblematice branduri din lume. De aceea, Hugo este ?i va fi mereu pentru noi un adevărat Boss.