Fabrica de uniforme, fondată de Hugo Boss după primul război mondial, a devenit un brand de modă, în adevăratul sens al cuvântului, abia după anul 1945. Și anume, sub managementul lui Eugen Holy, ginerele lui Hugo Boss.
Din acel moment, fabrica a început să creeze costume de calitate superioară. Arta croitoriei bărbătești de calitate s-a perfecționat din generație în generație, până când, în 1977, a obținut titlul de marcă comercială protejată internațional și a devenit un lider mondial al modei. Sediul Companiei Hugo Boss se află și acum la Metzingen, lângă Stuttgart și cooperează cu sportivi de top - jucători de tenis, de golf și chiar piloți de Formula 1 - prin gama sa Boss Green.
Hugo Boss și-a prezentat primul parfum, denumit „Boss Number One for men“ în anul 1985. Portofoliul său conține acum peste 83 de parfumuri pentru bărbați și femei, printre care se numără, de exemplu, „Hugo Woman", „Boss Femme", „Boss Nuit", „Hugo Energise", „Boss Orange", „Hugo The Collection“, „Boss Jour“, „Boss in Motion", „Hugo XX și XY“ și multe altele.
Campania „Boss Bottled“ arată că este important să ridicăm ștacheta și să muncim zilnic, deliberat, pentru a ne atinge țelurile. Pe scurt, să devenim eroi moderni. Astfel își autodefinește esența brandul Hugo Boss. Nu numai prin costumele luxoase, cu un simț incredibil pentru detalii. Nu doar prin reclamele cu bărbați de succes, în ținute perfecte. Embleme, eroi, amanți. Brandul transmite lumii un mesaj important: Nu urmări succesul, ci devii tu însuți un succes. Această idee a dat naștere uimitorului parfum „Boss Bottled“, popularitatea sa ducând la generarea mai multe variante.
Elegantul parfum bărbătesc „Boss Bottled“ este foarte popular, încă de la lansarea sa în 1998. Vârful parfumului degajează note de prune, de mere, de citrice și de proaspăta bergamotă. Extractele calde de cuișoare, de scorțișoară și de garoafe îi conferă sex-appeal. Esențele de cedru și de lemn de santal, combinate cu vanilie, vetiver și cu nota neobișnuită de măslin, creează o bază aromată puternică, de o persistență impresionantă. De la Hugo Boss nici nu putem aștepta altceva decât perfecțiune în calitate și design. Acest parfum evidențiază în mod desăvârșit personalitatea fiecărui bărbat.
De aceea „The Scent intense for Him“ este parfumul ideal pentru un bărbat stilat și pasional. Stilul ține de noi, de cine suntem și de cum ne exprimăm. Iar parfumul este acel frumos punct pe i, care ne desăvârșește aspectul. Aromele ca „The Scent“ știu cum să sugereze sex-appeal, forță și curaj. Combinația caldă, de cardamon și ghimbir ușor picant se deschide înspre notele de maninka și de lavandă. Finalul se ancorează pe un cocktail senzual, de piele, lemn și vanilie.
Parfumul bărbătesc este completat în mod divin de parfumul feminin „The Scent Intense for Her.“ Seducătoarea esență de flori și fructe este captată într-un superb flacon roz-auriu. Are o compoziție simplă și delicată, din frezii, piersici, cacao și osmanthus.
Brandul Hugo Boss îndeamnă bărba?ii la o profundă auto-cunoa?tere, pentru a le putea arăta ?i celor din jur cine sunt cu adevărat. ?i, poate că bărba?ii de azi chiar au nevoie de acest sprijin total ?i fără rezerve, din partea unuia dintre cele mai emblematice branduri din lume. De aceea, Hugo este ?i va fi mereu pentru noi un adevărat Boss.