Când Dolce & Gabbana întâlnește Urzeala Tronurilor

dolce gabbana the one

Chipurile celebrităților sunt asociate cu campaniile unor parfumuri de lux deja de câteva decenii. În cazul reclamelor recent lansate Dolce & Gabbana „The One", au nimerit cu adevărat la fix. În cadrul campaniei Dolce & Gabbana din această toamnă, Kit Harington și Emilia Clarke, două dintre cele mai importante vedete ale serialului Urzeala Tronurilor, produs de canalul HBO, strălucesc într-o serie de spoturi. Sunt spoturi vesele și pline de viață, conform tradiției celebrului brand de modă.

Totuși, datorită momentului perfect ales, această campanie este excepțională. Inimile fanilor au bătut mai tare când, la finalul celei de-a șaptea serii din Urzeala Tronurilor (difuzate în august 2017), într-o scenă pasională și romantică, a avut loc uniunea mult așteptată a două personaje, cunoscute de telespectatori ca Jon Snow și Daenerys Targaryen. Scena a stârnit curiozitatea fanilor din lumea întreagă, au apărut o mulțime de teorii, iar acum, toți spectatorii așteaptă cu nerăbdare noua serie, preconizată să apară pe ecrane la sfârșitul anului 2018 sau la începutul lui 2019. Campania de publicitate a îndeplinit astfel dorințele fanilor, care și-au văzut preferații împreună, la scurt timp după finalul celei de-a șaptea serii. Ambele staruri se numără printre cei mai îndrăgiți actori ai prezentului. În plus, denumirea „The One“ („alesul“ sau „aleasa“) se potrivește de minune cu rolurile celor două personaje.

Având în vedere romanul original, se speculează dacă nu cumva tocmai unuia dintre personajele reprezentate de Kit Harington și Emilia Clarke i se aplică vechea profeție despre „ceea ce a fost ursit“. Serialul prorocește despre venirea prințului sau a prințesei care va salva lumea. Străvechea limbă a căzut însă treptat în uitare, iar acum nu mai este clar care dintre cei doi este cu adevărat „ceea ce a fost ursit“. Seria care urmează va fi și ultima, așa că fanii vor afla în sfârșit cine este „alesul“ sau „aleasa“. Până atunci însă, îi vom putea admira pe cei doi cunoscuți actori în spoturile publicitare ale parfumurilor Dolce & Gabbana. Și, cine știe, poate și după aceea! Evoluția campaniei este încă un secret, dar, deocamdată, primele două spoturi prezintă actorii filmați separat. În timp ce Kit Harington este chipul campaniei la apa de parfum pentru bărbați „The One for Men", Emila Clarke promovează apa de toaletă pentru femei, din aceeași serie. Ambele spoturi au fost filmate în stilul modern, tipic pentru Dolce & Gabbana. Campaniile din ultimii ani evocă atmosfera Italiei, a familiei și a comunității, nu numai în cazul parfumurilor, ci și al modei.

Filmările cu ambii actori au loc pe străzile din Neapole, unde aceștia cântă, dansează și mănâncă împreună cu localnicii. Înconjurați de muzică și de soarele unei după-amiezi italiene târzii, cei doi se bucură de farmecul atmosferei unice. Este evident că scopul campaniei este de a crea impresia că localnicii se străduie să intre în grațiile ambilor actori, chiar și separat. Deși mediul este diferit, ideea este aceeași ca și în serial: ambii actori joacă rolul principal al „alesului“.

Dolce & Gabbana a dovedit că poate filma spoturi perfect țintite, atât moderne, cât și fără vârstă. În anul 2001, designerii au introdus o gamă de parfumuri luminoase și efervescente, cu denumirea „Light Blue“, inclusiv versiunea bărbătească de apă de colonie pentru bărbați, lansată în anul 2008. Aceasta este și astăzi una dintre esențele cele mai îndrăgite și mai bine vândute. Succesul gamei „Light Blue“ se datorează, în mare parte, campaniei publicitare, cu modele sexy, bronzate în bikini albe minuscule, pe malul frumoasei insule Capri. Același aer mediteraneean al campaniei publicitare și al parfumului ca atare contribuie și la succesul gamei „The One“.

Se pare, deci, că și „The One“ este sortit unui succes similar. Alăturarea dintre linia de parfumuri, deja foarte îndrăgită și vedetele popularei serii prezintă un enorm potențial. Cooperarea fiind încă la începuturi, fanii dezbat cu pasiune continuarea campaniei și posibilitatea ca actorii să apară și împreună, într-un spot următor.

Parfumul pentru bărbați „The One for Men“

the one for men

Explorează profunzimile parfumului „The One for Men“ și savurează profilul aromatic complex al acestei ape de colonie italiene. Vârful, cu sclipiri de grepfrut, de coriandru și de busuioc, evoluează spre inima picantă, de cardamon și de ghimbir. Baza parfumului este formată din note de tutun și de lemn de cedru.

Parfumul „The One“ pentru femei

Parfumul „The One“ pentru femei este o simfonie de esențe bogate, compuse din bergamotă, mandarină, litchi zemoase și piersici și urmate de notele de crin alb. Inima și baza sunt pătrunse de aroma bogată de vanilie și ambră, echilibrată de o briză de mosc.

the one pentru femei

Sezonul de Crăciun se apropie cu pași rapizi și, în fiecare an, alegerea cadourilor pentru cei dragi este tot mai dificilă. Ce-ar fi să răsfeți un fan al serialului „Jocul Tronurilor“ cu un set cadou „The One“? Acest set cadou pentru bărbați conține apă de colonie, balsam după ras și gel de duș. Dacă iubita ta adoră și ea „Jocul Tronurilor“, va fi încântată să-i dăruiești un set cadou pentru femei, format din parfumul „The One“, loțiune de corp și gel de duș.