Annayake Ultratime

masca gel impotriva imbatranirii pielii

Annayake Ultratime masca gel impotriva imbatranirii pielii
Annayake Ultratime masca gel impotriva imbatranirii pielii
Annayake Ultratime masca gel impotriva imbatranirii pielii
Annayake Ultratime masca gel impotriva imbatranirii pielii
Annayake Ultratime masca gel impotriva imbatranirii pielii
Annayake Ultratime masca gel impotriva imbatranirii pielii
Annayake Ultratime masca gel impotriva imbatranirii pielii
Annayake Ultratime masca gel impotriva imbatranirii pielii
Annayake Ultratime masca gel impotriva imbatranirii pielii
Annayake Ultratime masca gel impotriva imbatranirii pielii
Annayake Ultratime masca gel impotriva imbatranirii pielii
Annayake Ultratime masca gel impotriva imbatranirii pielii
Annayake Ultratime masca gel impotriva imbatranirii pielii
Annayake Ultratime masca gel impotriva imbatranirii pielii
50 ml
224RON

Cod: ANN0037 | Mai mult de 20 buc. în stoc
buc.
Livrarea prin Cargus. Data estimata pentru livrare:
joi, 18.10.2018
ridicare personală
joi, 18.10.2018
Annayake Ultratime
50 ml | 224RON

Descriere cosmetice Annayake Ultratime

Masca facială Annayake Ultratime răsfață și îngrijește tenul.

Caracteristici:

  • hidratează profund și hrănește intens
  • la atingere, pielea devine fină ca mătasea
  • înfrumusețează aspectul pielii

Cum se utilizează:
Masca se aplică în strat subțire pe fața curată, evitând zona ochilor. Se lasă să acționeze pe perioada specificată pe ambalaj.

Caracteristici

După tipul de problemă al pielii
riduri si linii, tonifiere si elasticitate
Tipul de ten
pentru toate tipurile de piele
Vârsta
primele riduri, riduri

Despre brand Annayake

Annayake, brandul japonez de top în modă, cosmetice și parfumuri, împărtășește lumii occidentale sofisticatul stil japonez de abordare a vieții. Brandul a câștigat popularitate în întreaga lume, printre cei mai pretențioși clienți, care pun mare accent pe precizie, pe subtilitate și pe originalitate.

Brandul Annayake a fost fondat în 1988, dar tradițiile sale sunt mult mai îndepărtate. Produsele acestui brand sunt dezvoltate în spiritul respectului pentru tradiția milenară a preciziei japoneze. Annayake tine întotdeauna cont de schimbările din stilul de viață și de așteptările clienților săi și, astfel, cosmeticele, parfumurile și celelalte produse îmbină perfect învățămintele antice, cu cele mai noi practici și tendințe.

Primul parfum Annayake a fost lansat în 2000, iar astăzi, portofoliul brandului cuprinde aproape două duzini de parfumuri unice și perfect echilibrate, pentru bărbați și femei. Compozițiile sunt caracterizate printr-o îmbinare atractivă între Orient și Occident, cu participarea unor parfumieri de renume, cum ar fi Lucas Sieuzac, Emilie Bevierre Coppermann, Christophe Raynaud și Martine Pallix.

Annayake reprezintă o dimensiune cu totul nouă a parfumului, bazată pe experiența din activitatea sa de succes în lumea cosmeticelor și pe perfectarea conceptului de „frumusețe totală“.

Meniu